Vanaf dag 1 problemen gehad met onze facturatie en andere producten. Deze bleven helaas aanslepen waardoor ik iedere maand mocht bellen naar Proximus om dit te corrigeren. Na een aantal telefoontjes kreeg ik een dame aan de lijn van Proximus. Ze had alvast geen interesse om ons verder te helpen en we kwamen dus niet tot een oplossing. Tot vandaag! Weer een foute facturatie ontvangen.. Met veel tegen zin bel ik naar de facturatie dienst van Proximus.. Tot mijn verbazing krijg ik een zeer vriendelijke heer aan de telefoon! Hij heeft alles in orde gebracht en de moeite gedaan om alles na te kijken. Het was een hele opluchting na maanden frustratie. Via deze weg wil ik deze persoon bedanken voor zijn tijd, hulp en geduld. Hij heeft er voor gezorgd dat we niet een andere verdeler zijn gaan opzoeken.. Nogmaals enorm bedankt! Bij deze, altijd welkom (je weet ons namelijk wonen door het factuuradres) en we steken de BBQ aan en genieten van een drankje 🙂 Als onze dank naar jou. Spijtig genoeg weet ik de persoon zijn naam niet..
--> gebeld naar proximus op vrijdag 19mei rond 19:30-20:00 door Saskia K. (Jonathan N.)
Bladzijde 1 / 1
Wij zijn klant sinds Maart (met de korting twv €149 toen) en ook hier sindsdien alleen maar verkeerde facturen gekregen. Ook deze maand weer teveel aangerekend. Het is idd echt frustrerend iedere keer contact te moeten opnemen hiervoor.
Mocht dit zo blijven zullen we een andere operator moeten gaan zoeken.
Wel fijn te lezen dat het bij jou uiteindelijk op zo'n manier opgelost is geraakt!
Mocht dit zo blijven zullen we een andere operator moeten gaan zoeken.
Wel fijn te lezen dat het bij jou uiteindelijk op zo'n manier opgelost is geraakt!
Dag Jonathann,
Ik maak je bedankje graag over aan de juiste collega, bezorg je mij je klantgegevens?
Groetjes,
HeidiE
Ik maak je bedankje graag over aan de juiste collega, bezorg je mij je klantgegevens?
Groetjes,
HeidiE
Het bleek valse hoop.. jammer.. terug een factuur ontvangen met het verkeerde bedrag.. Ik zie er tegen op om voor de zoveelste keer naar jullie terug te bellen om het te fixen..
Dag Jonathann,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast excuses
Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast excuses
Koen
nog steeds niet opgelost! We zullen maar terug naar Telenet gaan 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.