Fast internet verbinding

  • 18 December 2011
  • 57 reacties
  • 3934 Bekeken

Beste,

Volgens jullie installatiegids moet alvorens het insteken van de gele internet-kabel het lampje @ (fast internet verbinding) branden. Nu vroeg ik mij af hoe het komt dat dit (na een hele dag wachten) niet brandt. Enig idee? Het lampje DSL en Wifi branden wel continu. Graag een antwoord.

Groeten,
Martijn

57 reacties

Xenne wat is begot nu full-adsl juist !??

En worden die username en paswoord dan inneens anders ? voor VDSL2 ?

Nu weet ik nog altijd niet of hij vroeger bij bgc zat of niet ?
full adsl is een provider zoals er zoveel zijn... ze werden een jaar ofzo geleden wel overgenomen door scarlet, maar de full adsl abonnementen van voor die tijd bestaan nog steeds

uiteraard zal hij andere login gegevens krijgen van belgacom eens zij vdsl2 activeren

't enige rare is dat hij niet via z'n pc kan surfen

mvg
Is inderdaad raar Lachen
ok bedankt xenne voor de uitleg

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Xenne en Ricy: ik vind het eigenlijk wel lollig dat jullie nu ook eens niet kunnen volgen.....we leren dan allemaal wat bij hé Knipogen
Ja sinjoor , het was ook maandag hé Schamen Lachen

We kunnen nog iets bijleren als we te weten komen waarom hij niet kan surfen met zijne pc.

groetjes.
Reputatie 2
Badge +1
Ik vermoed dat er nog een RAS applicatie (inbel protocol voor ADSL) op zijn PC staat die probeert te verbinden.
Dit was het geval bij oude USB modems.

Ga eens naar Internet explorer - internet options - verbindingen - nieuwe verbinding - verbinden met internet - handmatige setup - verbinden met een breedbandverbinding die altijd actief is (opgelet: kan een iets andere verwoording zijn... heb enkel een engelstalige XP hier)


Maak ook eens een screenshot van configuratiescherm - netwerkverbindingen

Reageer