Op 16 december heb ik ' als trouwe klant van Proximus, het pakket Familus L aangevraagd. Er werd me beloofd dat het gekozen 'entertainment channels' pakket binnen de 24 uur zou geactiveerd worden. Op 19 december nog steeds geen activatie gezien. Na twee telefoontjes naar de technische dienst blijkt dat er iets fout is gelopen. Dezelfde dag ontvang ik een mail dat alles geactiveerd is.
Volgende dagen nog steeds geen activatie gezien. Terug contact gehad met de technische dienst: een eerder arrogante medewerker zegt dat dit pas einde december/ begin januari zal geactiveerd worden. Nog een dag later confronteer ik een ander medewerker van de technische dienst met deze tegenstrijdige antwoorden. De technische dienst verwijst me naar de klantendienst waar men mij opnieuw belooft om de activatie binnen de 24 uur te realiseren. Vandaag weer meer dan 24 uur is er nog niets geactiveerd. Als trouwe klant realiseer ik dat ik door de medewerkers van Proximus van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Is dit de klantenservice die Proximus verleent aan trouwe klanten? Shame on you Proximus, u bent echt niet meer geloofwaardig.
Yvo Van de Reyd
Bladzijde 1 / 1
Dag Yvo,
Alvast de excuses.
Kan je mij via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kunnen we dit voor je nakijken
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses.
Kan je mij via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kunnen we dit voor je nakijken
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.