Beantwoord

Familus

  • 23 October 2016
  • 4 reacties
  • 661 Bekeken

had mijn pakketje Familus genomen woensdag ll , netflix code nog niet gekregen ( kon 10 dagen wachten worden....?!?) betaal ik er dan voor... en kan ik mijn optie veranderen naar een ander pack ?
icon

Beste antwoord door HeidiE 24 October 2016, 14:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je Netflix 3 maanden beginnen pas als je de code invoert. De code blijft geldig tot 15/02/2017.
ja dat weet ik wel, maar het "gehele pakket" bedoel ik ...en wanneer die code ?
dat is toch een beetje ... 😞 je besteld iets en dan krijg je het in stukjes (10dagen wachten op de code....) en brokjes maar je betaald al direct vanaf de eerste dag het totale pakket.....
Reputatie 6
Badge +2
Dan zit er niks anders op van 10 dagen te wachten, als je echter na 10 dagen nog niks ontvangen hebt dan moet je natuurlijk Proximus contacteren.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Karine01,

Het betreft een samenwerking met Netflix, daardoor wordt de code niet meteen door ons verzonden.

De code wordt binnen de 10 dagen na activering van het pack verstuurd en moet voor 15/02/17 gevalideerd worden op www.netflix.com/promo.


Groetjes,

HeidiE