Hoe kan het dat -hoewel al onze nummers, TV- en internetaansluiting gedomicilieerd zijn- we nog steeds rekeningen krijgen ?
We gaan er van uit dat steeds alles tijdig betaald is, net om problemen te vermijden.
Nu zijn we opnieuw van alles afgesloten --> nefast voor het werk.
Gelieve een duurzame oplossing te vinden.
Dank
Bladzijde 1 / 1
Beste Tim, kan je even het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik even na of je domiciliëring in orde is. Los daarvan ontvang je normaal wel facturen, maar hierop zou dan moeten staan dat deze aangeboden worden aan je bank. Groetjes Freya
Klantnummer : 615030862
Bellen en sms'en lijken ok alleen is 4G nog niet in orde.
Kunnen jullie dit ook eens bekijken aub ?
Bellen en sms'en lijken ok alleen is 4G nog niet in orde.
Kunnen jullie dit ook eens bekijken aub ?
Beste,
Ook bellen lukt niet.
Gelieve hier zsm naar te kijken want het gaat hier wel degelijk om een dienst die ik nodig heb voor het werk (als Proximus medewerker)
Bedankt
Ook bellen lukt niet.
Gelieve hier zsm naar te kijken want het gaat hier wel degelijk om een dienst die ik nodig heb voor het werk (als Proximus medewerker)
Bedankt
Dag Tim,
al je facturen zijn correct betaald. Ik vind echter geen actieve mobiele producten onder dit klantbestand, kan je mij het betrokken nummer bezorgen?
Groetjes,
Lorentz.
al je facturen zijn correct betaald. Ik vind echter geen actieve mobiele producten onder dit klantbestand, kan je mij het betrokken nummer bezorgen?
Groetjes,
Lorentz.
Nummers zijn
0479 300 290
0486 908 147
0479 300 290
0486 908 147
Dag Tim, staan op een andere account, namelijk 11400175, wens je op deze ook het mandaat te activeren? Groetjes, Nicky
Beste Nicky, gelieve voor beide nummers alles weer actief te zetten. sms, bellen, 4G, ... Bedankt.
Beste tim beste proximus medewerker mijn abo was ook domiciliëerd en ik werd ook gefactureerd terwijl ik mij daar niets zou moeten van aantrekken en terwijl ik een maand op vakantie was heb ook aanmaningen aangetroffen bij het thuis komen en ook een sms dat mijn abonnement afgesloten is en is verandert in een prepaidkaart nog steeds kan ik mijn gsm niet gebruiken ik vind dit een schande het is alsof julie (proximus) het begrip van domiciliëring niet kennen ... en waneer ik die brief aantrof heb ik deze direct gaan betalen maar niets is veranderd. Ik werd al van velen gewaarschuwd voor het nemen van een proxi-abonnement die ook slecht gevaren hebben maar gaf het toch een kans omdat ik in het verleden nooit problemen met proximus heb ondervonden maar bij deze ben ik erg teleurgesteld. En terwijl een domiciliëring een enige voorwaarde was bij het aangaan van mijn abonnement.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.