Vraag

Faktuur bekijken, opvragen in het buitenland

  • 9 March 2017
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Sinds vele jaren ontvang ik en ook vele andere hun maandelijkse faktuur per mail met ingesloten een att : de faktuur als pdf file , zeer handig en professioneel .
Vanaf Maart 2017 bekomt men géén att meer maar een link waar men de fakturen kan opvragen .
Echter in het buitenland ( buiten Europa) met low speed access (256k) kan men deze link niet openen .
Na 3uur proberen met verschillenden web browsers moet ik het opgeven , het scherm blijft léég . Is dit nu vooruitgang anno 2017 ????
Hoe kan ik in de toekomst mijn fakturen nog bekijken op moet ik terug naar de oude werkwijze via de post verstuurd naar een familielid , vervolgens de faktuur laten scannen en dan doormailen ????
Bellen naar Proximus van buiten Europa gaat ook niet .

Opent men deze link die in de maandelijkse mail staat en men bekijk de source bekomt men dit :
( het lukt mij niet volledig om de gegevens van hetgeen wat op het webbrower scherm verschijnt hiernaar toe te kopieren )

link : https://admit.belgacom.be/

script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.1.11.js"
script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.i18n.properties.js" /script

var referringUrl = 'YPA/ypa';

$(document).ready(function() {
var scriptPath = "/scripts/index.js";
$.getScript(scriptPath).done(function( script, textStatus ) {
location = referringUrl;
});
});
/script

En dat blijft zo uren staan op het scherm zonder enige vooruitgang .


Heeft er iemand een oplossing of moet ik terug naar de middeleeuwen ??

4 reacties

Blijkbaar is vraag te complex om te beantwoorden en heb ik blijkbaar maar twee oplossingen :
1: terug via de papieren facturen systeem
2: een andere provider vinden die wel facturen electronisch kan verzenden via e'mail .
Reputatie 5
Badge +3
Dag andre,

Spijt ons dit te vernemen. Kan je de facturen ook niet openen via je My Proximus account? Wens je alvast een kopie per PDF op je e-mail?

Mvg, Nicky
Best Nicky

Spijtig genoeg werk dit niet om volgende reden :

1: Openen van de website :
https://www.proximus.be/nl/id_zwpr_p/particulieren/producten.html
Dit werkt prima en ik heb dan de website correct en voledig op het scherm in beide browers.


2: Vervolgens ga ik naar : openen van My Proximus account .
Echter dit is dezelfde link als diegene die Uw diensten vermelden in de facturatie mail nl :
https://admit.belgacom.be/ met als gevolg een léég scherm . ( zie mijn eerste melding)

Het door sturen van de maandelijkse facturen naar de klanten is een routine opdracht in de software , ik versta niet waarom deze is verwijdert .

Op het forum is ook iemand met hetzelfde probleem . En inderdaad in Belgie zal inloggen op My Proximus account wel zonder enig probleem werken vanwege een goed werkend internet.

Mijn dringende vraag is dan ook :

Aub , stuur mij terug deze maandelijke facturen als pdf. file via mijn e'mail adres.

Ik betaal altijd correct en stipt , echter als ik géén factuur meer kan ontvangen is dit wel een serieus probleem , betalen zonder een factuur te kunnen inkijken kan uberhaupt niet .

Mvg. André
Reputatie 5
Badge +3
Dag Andre,

Ik heb dit doorgegeven aan mijn coaches, zodra ik meer info krijg neem ik weer contact met je op. Dit moet opgelost geraken.

Excuses voor de situatie.

Mvg, Nicky

Reageer