faktuur

  • 4 September 2012
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

probeer al een maand faktuur tekrigen en problemen met belgacom tv op te lossen

maar dit lukt niet, ben zelfs langs geweest naar verkooppunt eeklo.

Bellen is zeker geen oplossing uren aan telefoon en altijd als antwoord het komt in orde.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Mijn zus krijgt sinds de omschakeling naar haar starter-pack ook geen facturen meer (daarvoor wel). Dat ging ook in orde komen, maar ze wisten niet wanneer. Ze hebben zelfs voorgesteld om voorlopig te betalen zonder de factuur (omdat het bedrag anders te hoog zou oplopen), maar dat heeft mijn zus uiteraard geweigerd.

Zolang er geen nalatigheidskosten komen is het voor haar ook in orde. Die problemen met de informatica bij Belgacom blijven blijkbaar maar duren. Nu : dit is een probleem waardoor Belgacom minder inkomsten heeft (nu toch), dus je zo verwachten dat ze dat snel zouden oplossen, maar niet dus (is nu al ongeveer 3 maanden).
Ja ze hebben serieuse problemen gehad met hun database waar de facturatie gebeut of ze nu ook alle gevens kwijt gespeeld zijn dit is niet duidelijk, mss maar deels !

Reageer