op 20/8/2016 overleed mijn moeder die een abonnement bij Proximus had. haar tel nr 02/2705049. na haar overlijden werd het abonnement opgezegd en een attest van overlijden afgegeven. ik krijg nog steeds maandelijks een faktuur voor bovenvermeld abonnement. tot en met december heb ik steeds bij ontvangst van de faktuur getelefoneerd om te melden dat het moet stopgezet worden, maar het baat niet. de fakturen blijven toekomen. ik verzoek u hierbij definitief deze fakturatie stop te zetten en de openstaande fakturen te crediteren.
Bladzijde 1 / 1
Dag Denise,
dat is een vervelende situatie. Aan de hand van het nummer krijg ik geen actieve gegevens.
kan je in een privébericht haar klantennummer en/of adres doorsturen ? dan kunnen we dit verder nakijken.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
bedankt
Tina
dat is een vervelende situatie. Aan de hand van het nummer krijg ik geen actieve gegevens.
kan je in een privébericht haar klantennummer en/of adres doorsturen ? dan kunnen we dit verder nakijken.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
bedankt
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.