Beste,
Ik ben allesbehalve tevreden van jullie diensten zo had ik onlangs een factuur gekregen niet tijdig betaald werd
Daarbij werd mijn nummer afgesloten van zodra ze werd betaald werd mijn nummer terug in werking gesteld
Daarbij komende een bijkost van 30€ die ik niet van plan ben te betalen wordt mijn nummer terug afgesloten ben ik genoodzaakt bij een andere operator te gaan!
Bladzijde 1 / 1
Dag Kevin,
Kan je me via een privébericht je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kan ik je dossier opvragen. Privébericht via vgl link :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Jos
Kan je me via een privébericht je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kan ik je dossier opvragen. Privébericht via vgl link :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.