Skip to main content
Hallo,

ik heb een vraag over mijn factuurbedrag. Ik ben sinds kort overgeschakeld naar Proximus en koos voor:

• Generation MTV 15€15,00

PROMO: €100 korting op uw bundel (€5 korting gedurende 20 maanden).€10,00

WEBDEAL: Bestel online en krijg €50 extra korting (€2,5 korting gedurende 20 maanden).€-2,50

Dus: 7.5 euro/ maand.

• BlackBerry Internet €18,15

PROMO: €9, 99/maand gedurende 1 jaar.€9,99

Samen zou dit in de eerste maand dus een factuur moeten geven van 17.49 euro per maand, correct?

Vorige dinsdag werd mijn simkaart die zeer vlot geleverd werd actief, en ik begon te smsen, bellen en internetten op mijn Blackberry. Ook e-mails liepen vlotjes binnen.

Woensdag (gisteren dus) kreeg ik opeens een sms dat de huidige stand van mijn factuur al 25 euro is.

Hoe kan dit?

Alvast bedankt voor een antwoord,

mvg

Steffie C

Hey Steffie,

Geen paniek dacht dit de eerste maand ook als ik ging kijken in de e-services heb namelijk zelfde abonnement. Je moet vooral zien naar je belminuten dat deze niet boven de 60 minuten gaat want alles wat je boven die 60 minuten opbeld wordt wel aangerekend aan 0,25€/min. SMS'en is onbeperkt dus ook niets om je zorgen over te maken. Om boven die 200mb van Blackberry internet te geraken moet je al zot veel mp3's beginnen downloaden. Maar als je gewoon ping't, mails ontvangt wat apps runt zal je er niet makkelijk boven raken hoor. Heb zo'n free app genaamd Mobile Data Alerter waar je, je data verbruik zowat kunt volgen per dag en per maand je kan zelfs herinerringen instellen.

mvg

Oef! ok,

heel erg bedankt Wu-ter!

vriendelijke groeten,

Steffie

Reageer