Beste,
Ik kreeg zopas een factuur terwijl ik al sinds januari geen klant meer ben bij Proximus.
Factuur is voor "mobiel abbonnement" februari & maart terwijl mijn nummer op 26 januari werd overgezet.
Ik stel hier de vraag want ik kan factuur niet betwisten. Kan dit worden nagekeken?
Alvast bedankt
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Dag Jonas_017,
Kan je me het klantnummer bezorgen dat op deze factuur vermeld zou staan in een privébericht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Op het klantnummer waarmee je je account hebt aangemaakt vind ik niets terug.
Groetjes,
Lorentz.
Kan je me het klantnummer bezorgen dat op deze factuur vermeld zou staan in een privébericht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Op het klantnummer waarmee je je account hebt aangemaakt vind ik niets terug.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.