Factuur word duurder met een paar euro elke maand?!!

  • 1 May 2017
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Zodra ik kan ben ik weg hier proximus is afzetterij en leugens echt niet content hiervan!!! Van80 euro zit ik nu al op 107 euro??? Zogezegd vaste bedragenio dacht hrt niet!!!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
jammer , maar de verkregen promo die liep van 14/9/2016 tot 14/3/2017 is voorbij

vandaar dat de rekening nu aangepast is.
Azo het zijn toch afzetters vind ik! Zodra ik kan ben il weg hier bij proximus
Reputatie 4
Badge +1
Zodra ik kan ben ik weg hier proximus is afzetterij en leugens echt niet content hiervan!!! Van80 euro zit ik nu al op 107 euro??? Zogezegd vaste bedragenio dacht hrt niet!!!Azo het zijn toch afzetters vind ik! Zodra ik kan ben il weg hier bij proximus

??? Denk je dat als hzt hier bv duurder word , op een ander niet? Ik heb hier al eens iets gezegd over concurrentie, en dat doen ze niet met spelletjes van op en afslagen van prijzen van producten. Daar hebben ze wel andere trucjes voor. En als het hier naar boven gaat gaat dit een week nadien ergens anders ook die richting uit; Eerst wacht men tot men genoeg vis in zijn netten gevangen heefd, als je begrijpt wat ik bedoel. Want al die van die dure operators komen gaan naar die goedkopere die dan weer later hun slag slaan. En dit is concurrentie.
Badge +4
Hangt er natuurlijk vanaf wat je allemaal hebt van abonnementen.
Reputatie 4
Badge +1
Dan mag je nog nemen hier denk ik wat je wil veel goedkoper vind je niet, en zoals Wim het ook al zei is het hier Proximus en geen uitverkoop naar anderen toe.

Reageer