Factuur wel betaald maar BGC verwerkt 'm niet

  • 9 December 2012
  • 0 reacties
  • 137 Bekeken


Ik ben sinds half oktober abonnee bij Belgacom. Gewacht en gewacht op een welkomst of bevestigingsbrief, kwam niet. 1e factuur afgewacht maar ook die kwam niet. Vervolgens naar het BGC center gegaan, bleek men mijn postbusnummer niet te hebben geadministreerd, waardoor mijn post niet aankwam. Kopiefactuur meegenomen, direct bij thuiskomst betaald, op 13 november. Vervolgens op 23 november een brief ontvangen dat de factuur nog niet was betaald en dat men mij bij nalaten van de betaling zou afsluiten. Indien ik reeds had betaald, hoefde ik geen actie te ondernemen. Aangezien ik WEL had betaald maar het niet vertrouwde, geprobeerd met de klantenservice te bellen. Na in totaal enkele telefoontjes en meer dan 3,5 uur wachten wederom bij het BGC langsgegaan, waar men mij wist te vertellen dat ze me niet konden helpen maar dat ik, jawel, de klantenservice moest bellen. Het feit dat ik zei dat ik dat al had geprobeerd maar dat het mij niet lukte contact te krijgen werd afgedaan met: 'Gewoon blijven proberen.' Uiteindelijk na nog eens enkele keren proberen en nogmaals in totaal meer dan een uur in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik dan op 6 december iemand aan de lijn, die mij wist te melden dat mijn betaling nog immer niet was ontvangen. Hij gaf mij een telefaxnummer waarnaar ik dan een betalingsbewijs moest faxen. Dat heb ik gedaan, met begeleidende brief, diezelfde middag nog. Afgelopen donderdag dus. Als contactgegevens mijn telefoonnummer, email adres en huisadres (inclusief postbus) vermeld. Nog geen enkele reactie, maar na een weekend weg bij thuiskomst blijkt mijn internet te zijn afgesloten. Ter volledigheid moet ik wel even vermelden dat ik vanaf een Nederlandse rekening heb betaald, mogelijk zorgt dat voor het probleem?


Ik wordt hier dus wanhopig van! Wat moet ik doen om BGC aan het verstand te fietsen dat ik echt heb betaald als ze mijn fax niet verwerken en ze mij het het BGC centrum niet willen helpen? Aangezien ik in Brussel werk en in Nederland mijn vrouw en kinderen heb, communiceer ik met hen via Internet. Ik wilde dus een betrouwbare leverancier. Ben ik daarin nou misgegaan?


Harm

0 reacties

Geen reactie

Reageer