Ik heb op mijn adres een factuur gekregen van de vorige huurder. Ik wil niet dat haar abonnement stopgezet wordt wegens wanbetaling. Hoe zorg ik er het snelst voor dat mijn adres geschrapt wordt uit de database en dat haar nieuw adres toegevoegd wordt?
Bladzijde 1 / 1
Dag BiancaO,
Stuur je via privébericht even de gegevens door van de vorige huurder (naam, adres, eventueel klantennummer)? Dan kijk ik dit verder na en pas ik dit aan.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Stuur je via privébericht even de gegevens door van de vorige huurder (naam, adres, eventueel klantennummer)? Dan kijk ik dit verder na en pas ik dit aan.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.