Beantwoord

factuur veranderd

  • 8 April 2016
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

je gaat naar belgacom center op de kouter om een smart 65+ aan te vragen voor je gsm dus overschakelen van pay en go naar abonnement,
ik heb ook belgacom tv+ internet die ik al jaren heb,
had gevraagd om het nieuwe abonnement bij mijn bestaande abonnement bij te voegen,

hebben ze ongevraagd mijn mobiel internet voor laptop afgesloten en gewoon dingen bijgevoegd die ik niet eens heb gevraagd
zoals tv replay multi nl boeket en promo op boeket multi 1 maand gratis,en tv applicatie abonnement

ik had gewoon een simpel proximus tv
ik ben gewoon om mijn facturen ook via de post te krijgen en die is ook veranderd naar elektronisch betaling via mail,
kunnen ze gewoon niet doen wat ik had gevraagd,grrrr.....
want vanaf morgen gaan ze mijn pack activeren,ik had toch dit niet gevraagd,
wat moet ik doen,
had gebeld naar de 080022800 had iemand aan de lijn en opeens verbreken ze de lijn,vraag mij toch af waarom !!!!!!!
waarom veranderd die dingen mij ongevraagd
icon

Beste antwoord door Joel M 13 April 2016, 11:16

Bekijk origineel

4 reacties

mss best dan maandag eens bellen naar de facturatie (0800 22 800) of eventueel eens terug binnenspringen in het Proximus center om alles eens te overlopen en te laten bijsturen.
Reputatie 6
Badge +3
Beste

TV Replay en TV apps zitten standaard in alle nieuwe packs. Indien je dit voordien nog niet had dan hebben ze je pack moeten omzetten naar een nieuw om je GSM abbonnement te kunnen toevoegen. In ieder nieuw pack met internet zit ook minstens 100MB mobiel internet inbegrepen. Die 1 maand gratis MULTI NL zou ik wel op letten of die na een maand weg gaat of omgezet wordt naar betalend, maar ik dacht dat die automatisch wegvalt indien je ze niet handmatig verlengt.

Het is wel sneu dat ze je blijkbaar niet alles goed hebben uitgelegd. Want eigenlijk hebben ze gedaan wat je gevraagd hebt en krijg je er nog enkele dingen "gratis" bij. Het is alleen niet goed uitgelegd. Ook de verandering van je mobiel internet (misschien een andere SIM nodig?) is duidelijk niet goed uitgelegd.

Misschien morgen nog eens teruggaan en extra uitleg vragen?
Wel opletten met gratis boeketten dat je ze op tijd opzegt !!! Is al de eerste niet die dacht dat het automatisch ging stoppen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste kennametal,

Zoals Elsa al aanhaalde kan u in dit geval best eens terug binnenspringen in het Proximus center op de Kouter.

Zij kunnen dan samen met u alles eens rustig overlopen en eventueel het nodige aanpassen.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer