factuur van 0.01€

  • 12 March 2011
  • 4 reacties
  • 1179 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Beste Eva,

Bij rechtzettingen tussen facturen en creditnota eerder deze maand heb ik blijkbaar 0,01€ te weinig betaald waarvoor ik nu een nieuwe factuur online krijg . Kan u deze factuur supprimeren en de eurocent (0.01€) eventueel bijtellen bij mijn volgende factuur?

klant 3113746430

Hopelijk lukt dat.

groeten,

black rider

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Of compleet annuleren....het opstellen kost al een veelvoud van 0,01 € !;)

Met domiciliëring heb je dat probleem niet natuurlijk.
Reputatie 4
Badge +2
Mijn domiciliëring zal ik met dit nieuw "pack" heropenen als ik zeker ben dat alles correct wordt gefactureerd. Mijn eerste "pack" maand kost mij al 20€ meer omdat mijn gsm rekening apart gekomen is en omdat een goede ziel van Belgacom mij een creditnota heeft bezorgd. Cotract afgesloten op 10 februari, alles draaide op 17 februari en "pack" volgens belgacom geactiveerd op 4 maart. Dus wachten tot volgende factuur om te zien of het klopt.
Reputatie 7
Badge +1
In dat geval groot gelijk natuurlijk.
Reputatie 4
Badge +2
Vandaag online mijn eerste pack factuur ontvangen (2gsm+tv+internet) en.......... het vergt wat studie maar het klopt. Dus tevreden.... ik ga 0.01€ meer betalen.

Nu moet ik nog bizz punten zien te recupereren want dat lukt niet. Bij het overzetten van firma naar privé kan ik privé niet aanloggen en bizz ook niet. Ik heb wel een bizz kaart ontvangen met uitnodiging om mijn punten in te ruilen, maar ik kan er niet aan.

Reageer