Beste
Ik ben donderdag 25 mei in usa aangekomen.. en kreeg een sms van jullie zelfde dag dat ik me limiet boven normaal gebruik had verbruikt met 60 euro... ik kan dit nergens plaatsen daar ik niet gebeld of data heb gebruikt. Vrijdag 26!mei lokale tijd ( jullie middag belgie tijd) helpdesk gebeld( daar geen normale email contact te vinden) en daar werd me verteld om maar te wachten op volgende factuur om details te verkrijgen. Ze wisten ook niet meer. Beetje vreem toch?? Wat moet ik doen om dit snel te krijgen? Hoe weet ik dat dit volgende maand weer niet geval is? Hoe wordt die 60 euro gecorrigeerd? Graag een spoedig antwoord want zou jammer zijn na jaren lang tevreden te zijn een ontevreden klant te moeten wordeb.
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Bladzijde 1 / 1
marc,
stuur je ons in een privébericht je klantgegevens ? het betrokken gsm nummer ?
zorg dat wifi-assistentie op je IPhone uit staat ! (want hierdoor zoekt het toestel steeds de beste verbinding ipv op wifi te blijven staan) - blijkbaar is dat een veel voorkomend probleem op IPhone !
groeten
tina
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
stuur je ons in een privébericht je klantgegevens ? het betrokken gsm nummer ?
zorg dat wifi-assistentie op je IPhone uit staat ! (want hierdoor zoekt het toestel steeds de beste verbinding ipv op wifi te blijven staan) - blijkbaar is dat een veel voorkomend probleem op IPhone !
groeten
tina
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.