Vraag

Factuur: uitstel niet nagekomen

  • 1 September 2016
  • 9 reacties
  • 349 Bekeken

ik had uitstel gekregen tot 10 september voor die betaling van 141 euro
en ik keek de rekening na en wat zag ik dat het bedrag toch van de rekening is genomen
zo geraken ze klanten kwijt want was afspraak niet
gr daisy:@:@:@

9 reacties

best terug een privé bericht sturen dan zeker !?
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +1
Dat is PX. Domicilieering stop zetten en de factuur gewoon met de post laten opsturen dan heb je alles zelf onder controle als het over betalingen en uitstel gaat.
Inderdaad domiciliëring daar heb ik nog nooit veel moeten van weten, uiteraard doet daar natuurlijk iedereen zijn goesting mee.
Reputatie 6
Badge +2
ik had uitstel gekregen tot 10 september voor die betaling van 141 euro
en ik keek de rekening na en wat zag ik dat het bedrag toch van de rekening is genomen
zo geraken ze klanten kwijt want was afspraak niet
gr daisy:@:@:@


Domiciliëringen worden normaal in een PC banking op voorhand aangekondigd en kon je die domiciliëring blokkeren.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is PX. Domicilieering stop zetten en de factuur gewoon met de post laten opsturen dan heb je alles zelf onder controle als het over betalingen en uitstel gaat.

Daarvoor hoeft de factuur niet met de post toekomen en kan men nog altijd met Zoomit betalen en die betaling kan men uitvoeren wanneer men wilt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag daisyken72

Alvast de excuses hiervoor!

Het is zeker niet de bedoeling dat je een uitstel vraagt en het niet geactiveerd wordt.

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Je kan dit sturen naar Het Proximus Team (Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team')

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +1
En dat is PX. Altijd eieren na Pasen. Ze leren het nooit.
Reputatie 2
Badge
Een goede raad.
Neem nooit een domiciliering bij gelijk wie, zorgt alleen maar voor problemen en je bent je geld kwijt voor vervaldag factuur.
daar ben ik het 100% met je eens domiciliering komt er bij mij niet binnen, maar iedereen doet tenslotte wat hij niet laten kan 😉

Reageer