wij schakelden enkele weken geleden over naar Tuttimus. De overstap van het ene soort abonnement verliep al niet foutloos. Nu ontvangen we de factuur en die is ook niet conform de afspraken. Ik belde het 080022800 nummer om dit te bespreken. Ik heb 45 minuten!!!!! naar het muziekske geluisterd en heb dan finaal opgehangen. SHAME!!! Ik probeer het nu met een klachtformulier
Bladzijde 1 / 1
is bij mij ook zo geert,een echte schande met hun beloftes, ik ben overgeshakeld naar een tutimus van 88,90 euro,toen ik een tv wou hadden ze geen meer en dan ging ik voor 6maanden een korting van 17 euro krijgen tot ik vanmorgen mijn faktuur kreeg ,nopppes 17 euro maar wel een faktuur van 118,61 euro waar ze het halen weet ik ook niet,dan maar vanochtend naar een belgacom center geweest waar ik zelf moest bellen om een klacht in te dienen want daar trekken ze er zich niks vanaan wat een service proximus,ikwacht nu op een verbeterde faktuur maar mijn besluit staat vast
weg met die troep en naar de overkant
weg met die troep en naar de overkant
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.