Skip to main content
Betreft de factuur van Disselstraat 87, 3500 Sint-Lambrechts Herk. Deze woning is een leefgroep met 3 mannen waar ik (begeleidster) verantwoordelijk ben voor de betalingen.

Sinds de verhuis van deze leefgroep in maart 2016 is het fout beginnen lopen met de facturen. Hiervoor is er zeker al 4 keer telefonisch contact geweest met proximus zonder resultaat.

Probleem: op het vorig adres (spoorwegstraat 122, 3500 Hasselt ) heeft de factuur jaren op naam van Guido Gubanski gestaan. Deze persoon is overleden in november 2014. Dan is de factuur op naam van Nico Simons overgezet. Dit is prima verlopen tot er een verhuis gebeurd is in maart 2016. Plots krijgen we terug aanmaningen op naam van Guido Gubanski. Een normale factuur zoals we die zouden moeten krijgen hebben we sindsdien niet meer gehad. En omdat er altijd bijkomende kosten aan vast gekoppeld worden heb ik die betalingen telkens braaf uitgevoerd. Tot de laatste aanmaning heb ik dit niet meer gedaan omdat ik het beu ben dat deze situatie nog steeds niet in orde is na verschillende telefoons , waar ik dan veel tijd moet insteken want het is een heel procedure telkens om een persoon aan de lijn te krijgen.

Hopelijk kan ik via deze weg eindelijk een oplossing krijgen .

Marie-Ange Bijnens
Aangezien dit toch iets is dat enkel door mensen van proximus zelf kan opgelost worden kan je mss best een privébericht sturen als er op de lange duur hier geen reactie komt van één of ander proximus support medewerker en kan de link ook eventueel naar je topic doorsturen nl:

- >https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-staat-op-foute-naam-telkens-aanmaning-35566

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Dag Marie-Ange,

Alvast de excuses hiervoor.

Best dat je uw klantgegevens doorstuurt naar het Proximus Team via privébericht. (

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team')

Dan kunnen we alles voor je nakijken en het in orde brengen.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer