Factuur plots maandelijks ipv tweemaandelijks

  • 19 September 2011
  • 6 reacties
  • 3793 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
Eva,


zou je even willen nakijken waarom wij plots onze factuur maandelijks krijgen ipv tweemaandelijks?

Heb even gebeld met de klantendienst en daar wist men mij te vertellen dat dit te maken heeft met onze intekening op het pack met tablet. Men wist mij ook te vertellen dat ik dit online in e-services zou kunnen aanpassen.
Helaas kan ik de optie 'tweemaandelijks' enkel vinden voor een groene factuur.

login: fb990071


Alvast bedankt!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Idd Axs, de keuzeoptie voor maandelijks/tweemaandelijks zit in de "groene factuur". Zoals je weet kan je die eventueel ook per E-mail laten doorsturen in PDF en afdrukken. Ik doe dat zo al jaren. Als je denk, dat je dan eventueel vergeet ernaar te kijken, dan kan ik je zeggen dat een factuur ook in de Post verloren kan gaan. Ik heb dat en paar jaar geleden eens gehad met Telenet (ik betaalde per jaar toen) en ik kreeg een boete van 15€. Na een lange discussie bleven ze toch op hun standpunt....en dat was ook een van de redenen waarom ik toen digitaal voor Belgacom TV koos (een 2e reden was omdat ze ARD uit het analoog aanbod hadden genomen, en daarvoor ook nog een 6-tal andere zenders zoals CNN en BBCW).
Reputatie 2
Badge +1
Heb voor mijn werk helaas een originele factuur nodig.
Beste axs,

Bij het intekenen op een Pack met een Mobile optie of een Tablet wordt de facturatie automatisch op maandelijks gezet.

Dit kan niet aangepast worden in de e-Services of door onze diensten.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 2
Badge +1
Is daar geen oplossing voor? Aangezien ik mijn facturen tweemaandelijks dien in te brengen op onkostennota.

Wat is hier verder de reden voor? Er is daar nergens ook maar iets over gemeld geweest bij het intekenen op het pack?
Verder had ik vroeger ook reeds een 'mobile' optie en kreeg ik toch tweemaandelijks mijn factuur.
Beste axs,

Buiten de omschakeling naar een groene factuur is hier helaas geen oplossing voor.

Bij de packs met een tablet worden de facturen altijd maandelijks gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1
Dan rest er maar een oplossing: tweemaandelijks 2 facturen inbrengen...ik weet het anders ook niet meer....maar axs heeft gelijk. Er staat niks over in bij de voorwaarden op de site. Staat er wél iets over in het schriftelijk contract dat je altijd toegestuurd krijgt ?

Reageer