Beste,
Ik heb reeds verschillende maanden gevraagd om mijn factuur per post toe te zenden en niet per email. Dit is blijkbaar een zeer moeilijke vraag want is tot nu toe nog niet gelukt.
Betalingsherinneringen komen wel toe, hoe kan dit?
Gelieve dit dringend te bekijken!
Eigenlijk vind ik dat ik ondertussen wel recht heb op een vergoeding voor alle uren die ik al verloren heb met bellen, emailen en opvolgen van dit probleem ipv dat Belgacom mij extra kosten aanrekent voor een laattijdige betaling van een factuur die ik nog ineens niet ontvangen heb...
Bladzijde 1 / 1
Beste,
normaal kan u dit zelf aanpassen in myProximus.
normaal kan u dit zelf aanpassen in myProximus.
Nee, kan niet aangepast worden. Heb ik reeds geprobeerd.
Zelfs de klantendienst die ik aan telefoon kreeg kon dit niet aanpassen.
Was een probleem voor IT, zij zouden dit oplossen ondertussen reeds 2 maanden geleden...
Zelfs de klantendienst die ik aan telefoon kreeg kon dit niet aanpassen.
Was een probleem voor IT, zij zouden dit oplossen ondertussen reeds 2 maanden geleden...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.