Aangezien ik mijn zaak op 1/10/2016 heb overgegeven moet de factuur overgezet worden naar de nieuwe uitbater. In december zijn de nieuwe uitbaters en ikzelf hiervoor naar de shop in Maasmechelen geweest. Aangezien de nieuwe uitbaters een internetlijn wilden werd ons aangeraden eerst deze verandering onder mijn naam te laten uitvoeren en daarna alles op de nieuwe uitbater over te zetten. De intenetlijn is er inmiddels maar de facturen komen nog steeds op mijn naam aan en het is inmiddels bijna februari. Ik heb dit ook telefonisch doorgegeven (dossiernummer 41201535. Ook heb ik reeds in november in de shop in Tongeren gevraagd om ons faxnummer op te zeggen, dit is tot op heden ook niet gedaan. Kan dit snel opgelost worden.
Bladzijde 1 / 1
Dag Lydia001,
Dossier 41201535 is hiervoor opgemaakt op 26/01. Dit dossier zal behandeld worden door de dienst van de overnames. De behandeling van een dossier duurt minstens 10 werkdagen. Je zal hierover telefonisch op de hoogte worden gehouden. De factuur van januari staat 'on hold'. je hoeft dus voorlopig niets te betalen.
Groetjes,
Antonella
Dossier 41201535 is hiervoor opgemaakt op 26/01. Dit dossier zal behandeld worden door de dienst van de overnames. De behandeling van een dossier duurt minstens 10 werkdagen. Je zal hierover telefonisch op de hoogte worden gehouden. De factuur van januari staat 'on hold'. je hoeft dus voorlopig niets te betalen.
Groetjes,
Antonella
Beste,
Ik ben al 2 maanden aan het vragen om mijn factuur op de gegevens van mijn zaak te zetten.
Ben hierover 2 maal gebeld. Eerste keer overzetformulier niet ontvangen, opnieuw aanvraag ingedien, Formulier ingevuld, teruggemaild, weer geen gehoor. Inmiddels reeds een nieuw factuur ontvangen weer op verkeerde klantgegevens.
Bovendien is sinds de overzetting mijn abonnement naar business abonnement fors duurder geworden.
Wat ik ook niet begrijp is dat jullie digitale diensten aanbieden, maar er op geen enkele manier dit online kan geregeld worden.
Flip Spoormans
0478364617
Ik ben al 2 maanden aan het vragen om mijn factuur op de gegevens van mijn zaak te zetten.
Ben hierover 2 maal gebeld. Eerste keer overzetformulier niet ontvangen, opnieuw aanvraag ingedien, Formulier ingevuld, teruggemaild, weer geen gehoor. Inmiddels reeds een nieuw factuur ontvangen weer op verkeerde klantgegevens.
Bovendien is sinds de overzetting mijn abonnement naar business abonnement fors duurder geworden.
Wat ik ook niet begrijp is dat jullie digitale diensten aanbieden, maar er op geen enkele manier dit online kan geregeld worden.
Flip Spoormans
0478364617
Dag fille17
Heb je de documenten teruggestuurd via de post of via e-mail?
Ik kan ze momenteel nog niet vinden.
Maar ik heb alvast een dossier (41458626) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Heb je de documenten teruggestuurd via de post of via e-mail?
Ik kan ze momenteel nog niet vinden.
Maar ik heb alvast een dossier (41458626) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Beste Koen,
Via mail.
Een reply gedaan op de mail (met het overzettingsformulier) die ik ontvangen had:
proximus.customer.care@proximus.com
Bedankt,
Flip
Via mail.
Een reply gedaan op de mail (met het overzettingsformulier) die ik ontvangen had:
proximus.customer.care@proximus.com
Bedankt,
Flip
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.