Ik heb een klacht ingediend omwille van mobiele data dat is aangerekend wat absoluut niet correct is. Komt er een Koen, zoals bij iedereen vragen om je gegevens. Heb er niets meer van gehoord. Ik weet niet wat het tegenwoordig is met proximus maar bij mijn fanmilie zal er niet snel iemand nog naar proximus gaan. En ik betaal mijn laatste factuur niet. Heb klscht ingediend, krijg geen respons. Dus moeten ze achteraf niet afkomen. Ik sta sterk in mijn schoenen en word desnoods gesteund doir mijn lidmaatschap bij test aankoop.
Bladzijde 1 / 1
zie het antwoord op deze topic
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/verhoogde-facturen-na-stopzetten-abonnement-38967/index1.html
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/verhoogde-facturen-na-stopzetten-abonnement-38967/index1.html
Dag Benymo,
Maandag heb je een privébericht verstuurd met je gegevens. Dinsdag heeft Heidi geantwoord dat er een dossier werd opgemaakt en ze heeft jou het dossiernummer meegedeeld.
De behandeling van een dossier duurt gemiddeld 10 werkdagen. Ik kan je dus enkel vragen om nog wat geduld uit te oefenen.
Groetjes,
Antonella
Maandag heb je een privébericht verstuurd met je gegevens. Dinsdag heeft Heidi geantwoord dat er een dossier werd opgemaakt en ze heeft jou het dossiernummer meegedeeld.
De behandeling van een dossier duurt gemiddeld 10 werkdagen. Ik kan je dus enkel vragen om nog wat geduld uit te oefenen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.