Factuur online bekijken.

  • 23 February 2012
  • 6 reacties
  • 7563 Bekeken

Ik log in op mijn e-services. Ik wil mijn factuur online bekijken omdat er weeral iets niet klopt, en wat krijg ik te zien:

Er is een intern probleem opgetreden, gelieve later opnieuw te proberen of contact op te nemen met de klantendienst.

Dit heb ik al meermaals voorgehad.

En wat klopt er niet op mijn factuur?


Voor aankopen derde diensten verzonden Gaming SMS 2 01/01-31/01

Voor zover ik weet stuur ik maar alleen gewone smsjes


6 reacties

Verzonden gaming sms: wil zeggen dat ik een sms verstuurd heb en ik heb eindelijk mijn factuur kunnen controleren via e-services en wat zie ik?
Ik heb zo 2 smsjes verstuurd, maar op mijn gsm zie ik die nummer, 6042, helemaal niet.
Nu heb ik naar de klantendienst gebeld, wat waren ze snel deze keer, kheb maar 2 minuten moeten wachten, en kreeg een madameke aan de lijn die van toeten of blazen wist, ze verwees me naar de 1207.
Het gaat maar om 0.70 euro, maar wat ik nie had wil ik ook nie betalen zo simpel is dat.
Raar maar waar, plots werkt er niets meer.
Ik wil mijn gesprekken bekijken, verstuurde smsen bekijken en krijg telkens:
Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Beste PeterS,

Kunt u ons uw klantgegevens (klantnr, naam, tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zullen we het door de bevoegde dienst laten nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva


Reputatie 7
Badge +1
Raadplegen (bellen met GSM naar) 1207 kost 1,80€ per keer....nou moe ! ik zal wel in het telefoonboek kijken....
Gisteren gebeld en het staat al op mijn niet-gefactureerd verbruik...
Ik snap ook niet wat de bedoeling was om naar de 1207 te bellen met mijn klacht, heb ook niet meer aangedrongen omdat ik gewaar werd dat het madameke totaal niets wist en zelfs een neiging had om boos te worden.
Klantenservice noemen ze zoiets.
Bij verder nadenken geloof ik zeker dat ik de koffiemadam aan de lijn had.
Reputatie 7
Badge +1
Je moet idd. wat "chance" hebben met de toevallige medewerker die je aan de lijn krijgt of ook in een BCC te spreken krijgt.

Reageer