Beantwoord

Factuur online

  • 17 February 2017
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Beste,

Bij raadpleging van MyProximus om te kijken of er een nieuwe factuur is stond er -59,60 euro maar dit zonder pdf van de factuur. Aangezien dit nog niet eerder is voorgevallen vraag ik mij nu toch af wat dit is. Is de factuur dan gewoon nog niet beschikbaar of zijn er nog andere mogelijkheden.

Mvg,
Alexander Moens
icon

Beste antwoord door Joel M 17 February 2017, 14:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste alexanderke,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
En hoe stuur ik jou een privebericht?
Reputatie 7
Badge +3
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link

Met vriendelijke groeten,

Joël
ah dan was ik juist, enig idee wanneer ik een antwoord kan verwachten?
Reputatie 7
Badge +3
Beste alexanderke,

Dat bedrag gaat u terug krijgen binnen de 7 werkdagen op uw rekening.

U had per ongeluk de betaling 2 keer uitgevoerd.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer