Skip to main content
Beste, In de tweede week van juli heb ik mijn tariefplan Easy+10 laten wijzigen naar Smart+25De; Hiervoor had ik het gratis nummer gebeld en toen bleek eveneens dat ik al jaren betaalde voor ProxiDuo waar ik nooit gebruik heb van gemaakt...De persoon die ik toen aan de lijn had vroeg eerst of ik hiervoor een klacht wenste in te dienen aangezien ik nooit deze bijkomende dienst had gevraagd...nadat hij intern advies had gevraagd kreeg ik tenslotte de mededeling dat een klacht indienen nutteloos zou zijn want als je de rekening betaald blijkt je akkoord te zijn met de aangerekende bedragen... dus moet de klant zich daar maar bij neerleggen.Maar nu merk ik op de mij toegezonden rekening dat men mij opnieuw de bijkomende dienst ProxiDuo aan rekent terwijl ik daar niet heb om gevraagd.... dus graag een kredietnota voor deze ten onrechte aangerekende dienst. Ik wens bovendien te vermeden dat ik deze middag van kwart voor twee tot tien na twee aan de telefoon (gratis nummer) heb tevergeefs zitten wachten en heb dus dan maar ingehaakt....Super service!!!!!

Eric Mahieu
In het openbaar best geen klantnr zetten om misbruik te voorkomen dit doe je best via een privébericht:

=> Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
bedankt voor jouw goede raad

Reageer