Mijn laatste factuur ontvangen eind januari!!! In maart heb ik brief ontvangen van proximus
dat er een fout gebeurd was bij hun en dat de factuur er binnen enkele dagen zou zijn;
Tot op heden nog altijd niets ontvangen;We zijn nu bijna 5 maanden verder. EN NOG NIKS
Heb nog eens gebeld met een medewerker en ze zouden een korting geven . Wat voor een rekening gaat dat worden???? INDIEN IK GEEN REACTIE KRIJG STAP IK OVER NAAR EEN ANDERE PROVIDER
Bladzijde 1 / 1
Dag Boutmans,
Ik zie dat onze facturatiedienst dit al in behandeling heeft, je factuur is in opmaak en wordt binnen enkele dagen verzonden.
Indien het totaalbedrag hoger is dan verwacht, mag je ons hier gerust opnieuw contacteren voor een afbetalingsplan!
Groetjes,
HeidiE
Ik zie dat onze facturatiedienst dit al in behandeling heeft, je factuur is in opmaak en wordt binnen enkele dagen verzonden.
Indien het totaalbedrag hoger is dan verwacht, mag je ons hier gerust opnieuw contacteren voor een afbetalingsplan!
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.