Ik ben ten einde raad. Dit forum is mijn ultieme poging, tenzij de pers inschakelen? Ik ben al ruim 20 jaar klant bij proximus/belgacom. Toen ik twee maanden geleden verhuisde (naar aanleiding van een scheiding) is de miserie begonnen. Niet alleen bleek mijn abonnement plots op naam van mijn (ex-)echtgenoot te staan. Bovendien bleek hij over alle toegangscodes te beschikken om mijn mail op afstand te lezen. Een dag na de verhuis is hij er zelfs in geslaagd om mijn nieuwe aansluiting opnieuw te laten opzeggen.
Intussen heb ik weer een aansluiting maar ontvang ik niet alleen mijn facturen maar ook de facturen van mijn (ex-) echtgenoot. Het is uiteraard niet de bedoeling dat ik ook betaal voor zijn verbruik in onze voormalige gezamenlijke woning. Ik heb al minstens tien telefoontjes met de klantendienst achter de rug (met eerst een ellelange wachttijd) maar niets helpt. Ik verzocht ook om een commerciële geste. Ik kreeg een kleine tegemoetkoming op een nieuwe factuur waarin alles voor het overige hetzelfde gebleven is en ik dus nog steeds moet betalen voor twee aansluitingen. Dit is op het randje van tergend.
Als ik naar ‘mijn klachten’ ga, zie ik niets, terwijl men mij telefonisch bevestigt dat mijn klacht ‘in behandeling’ is…
Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Beste Anaximander en Achilleus,
Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.