Skip to main content
Klantenrekening 26108671



Ik heb een factuur ontvangen van meer dan 60 euro, ondanks mijn limiet is ingesteld op 60 euro.

Ik heb een factuur ontvangen van 80,33 euro.

Kan u deze corrigeren, en min even nieuwe factuur bezorgen?



Mvg, Katrien
Ja Katrien, zoals iedereen in de val van de €60 gelopen.

Je zult nu een reeks tips krijgen = de schuld in uw schoenen schuiven.

Wanneer zet prox deze €60 drempel default lager?

Wanneer mag de klant deze drempel zélf lager zetten?

Probeer https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-het-forum-2/privebericht-40437/index1.html#post584107
Beste Proximus,



In afwachting van uw antwoord wacht ik op een correcte factuur.

Bij deze blokkeer ik de domiciliëring, zodat u mijn factuur kan rechtzetten.



Wachtend op uw antwoord



Mvg,



Katrien
Volgens mij is het altijd best van toch te betalen maar wel alleen het gedeelte waarmee je akkoord gaat en dus niet betwist, enfin ik geef het alleen maar mee ter info.

Reageer