hallo
wij hebben in november gevraagd om onze snelheid te verhogen van adsl naar adsl2
en dan zeiden ze dat we gratis belgacom tv konden nemen omdat we al
classic lijn en internet comfort hebben ja gratis zelfs 2X euh nee volgens factuur
+ onze promo internet affinity is verdwenen
dus voor de factuur van 25 oktober betaalden wij +- 94.00
nu betalen wij voor de factuur van 21 december ineens 151.64
terwijl wij normaal niets hebben bijgenomen behalve belgacom tv
dat ze zeiden dat gratis is
er is zelf eenmalige kosten bij dat we zelfs niet weten van waar ze komen
hoe het normaal zou moeten zijn is
54.13 voor pack classic lijn + internet comfort + belgacom tv die je gratis erbij krijgt
min 4.94 promo intertet affinity
+ het verbruik van de telefoonlijn is nu 6.58 €
dus dat komt neer op 55.77 € per maand
dus tweemaandelijks is dat 111.54 € een geen cent meer
kan iemand mij informatie geven hoe ik dat kan betwisten
mvg bryan
Bladzijde 1 / 1
beste
korting Internet affinity is niet meer van toepassing/combineerbaar bij FREE TV. U kan steeds de klantendienst op hun nummer 0800/22800 contacteren.
muisje
korting Internet affinity is niet meer van toepassing/combineerbaar bij FREE TV. U kan steeds de klantendienst op hun nummer 0800/22800 contacteren.
muisje
€50 te veel? de prijs voor verandering technologie is normaal €50, voor overschakeling van adsl naar vdsl2 is dat nu wel gratis tot 31/01. misschien dat ze de migratie van adsl naar adsl2 wel aangerekend hebben? maar ik zou morgen eens bellen naar de klantendienst en 't zal dan wel in orde komen veronderstel ik
mvg
mvg
Beste ttplayerb,
Graag ontvang ik klantgegevens voor nazicht als u nog geen contact had met onze klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik klantgegevens voor nazicht als u nog geen contact had met onze klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
ik heb met de klantendienst gebeld
ze hebben het normaal gezien opgelost
dank u voor de reacties
ze hebben het normaal gezien opgelost
dank u voor de reacties
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.