Skip to main content
Beste

Ik heb 'n tijdje geleden een abbonement gehad ( Generation MTV 15 ).

Deze heb ik laten annuleren met een Aangetekende brief. Ze zeiden me dat dit kostenloos ging en ik dus niets moest betalen.

Ik krijg vandaag een factuur met dat ik €125 moet betalen.

Dit klopt echter niet, want ik heb toen geen internet ofzo gebruikt. Ik heb enkel wat sms'n verstuurd en dat was het.

Hoe moet ik dit oplossen?

MVG

was je niet gebonden aan contractuele verplichtingen? zo'n contract wordt afgesloten voor de duur van één jaar, als u voor het einde van dat jaar uw opzeg geeft moet u een verbrekingsvergoeding betalen...

er is wel een nieuwe telecomwet in de maak, maar deze is nog niet in het staatsblad verschenen en dus niet actief

mvg

Wat bedoeld u hier precies mee ?

Je hebt zowiso 14 dagen bedenktijd ... Die aangetekende brief is nog net verzonden binnen de 14 dagen.

Beste Geiten44,

Wanneer je een abonnement afsluit heb je inderdaad 14 dagen bedenktijd en kan je schriftelijk een opzegging doen. Gebeurt de opzegging na 14dagen en heb je een abonnement afgesloten met een contractsduur zal je verbrekingskosten krijgen.

Indien u mij in een privé bericht het klantennummer geeft waarover het gaat ( staat rechtsbovenaan op de factuur) kan ik hiervan nazicht doen.

Mvg Eva

Reageer