Skip to main content
Dag iedereen

Ik ben samen met mijn vriend en mama klant geworden bij Proximus.

De online actie van MTV-Generation 15 voor de helft en nog eens gedurende 20 maanden vijf euro korting, sprak ons aan.

Tot op heden hebben wij steeds problemen met de facturen.

Onze facturen zijn veel te hoog en schommelen tussen de 10,00 en de 25,00 euro.

Telkens als wij ons probleem aan de klantendienst willen melden, wordt de lijn afgesloten en blijven ze niet vriendelijk.

Ook hebben wij enige tijd een ander tariefplan gehad waar wij helemaal niet van op de hoogte waren.

Wij zijn hier echt niet gelukkig mee. Wij willen onze factuur niet betalen en willen al veel minder naar de onvriendelijke klantendienst bellen.

Daarom willen wij via deze weg een oplossing (eventueel via mail) want dit kan echt niet door de beugel...

Groeten

Heey,

Ik heb net hetzelfde probleem. Mij hebben ze er ook over aangesproken en bla bla ... Die mensen laten uu zo misleiden eigenlijk dat je er intrapt en tekent voor zo'n abbonement. En dit klopt uiteindelijk niet.

Mij hebben ze gezegt dat je 14 dagen bedenktijd had, voor een aangtekenede brief te sturen en die kostenloos werdt opgezegt dan.

Wel, ik heb zo'n brief gestuurd ....

En wat blijkt.. mag ik 125 euro gaan betalen, al weet ik totaal niet vaan waar die komt!

Beste Ineke,

Zou u mij in een privé bericht willen melden over welke gsmnummers en klantennummers het gaat? Aan de hand van die gegevens kan ik nakijken wat er foutloopt op uw facturen en het nodige hiervoor doen.

Mvg eva

Reageer