Skip to main content
Ik stel vorige week vast dat er ik reeds 2 maanden aan het betalen ben voor een toegevoegd abonnment op mijn klanten nummer. Het gaat om een overdracht van een abonnement van een klanten nummer die een voorbehouden nummer had verkregen op een al onjuiste weg en nu dit overdraagd naar mij. Ik heb het overdrachtsformulier niet gezien laat staan ondertekend. Dit is ook in het systeem te zien dat het document geen handtekening bevat. En toch wensen ze het niet terug te draaien. Ik ga hier mee verder want dit is duidelijk een fout gemaakt in een winkel en dan dus ook door mensen die als verantwoordelijk voor proximus gemachtigd zijn. Nu zou ik zelf moeten gaan uitzoeken in welke winkel het is want het formulier willen ze niet opsturen. Ik denk dat in dit geval Proximus het bedrijf is dat verantwoordelijk is. Ik laat het hier niet bij en zal eens een jurist van test aankoop contacteren.
Dag Wimh



Alvast de excuses.



Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Dan kijken we het voor je na.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer