factuur fout

  • 3 July 2012
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren een factuur gekregen van 25 euro die ik nog niet zou betaald hebben.
Dit is volgens mij voor het heropstarten van een nummer die ik niet meer heb.
Ik heb het bedrag dat nog open stond bij Proximus betaald en ben overgeschakeld naar een andere maatschappij.
Nu krijg ik dus weer een factuur waar op staat wanneer ik dit niet betaal, mijn gsm nummer wordt geblokkeerd, terwijl ik geen klant meer ben.

2 reacties

best de klantendienst opbellen van proximus

aangezien je geen klant meer bent kun je niet van het nummer 6000 gebruiken , enkel proximus klanten

dus bel je het nummer aan nationaal tarief van de vaste telefoon



078 05 6000

(betalend)



Openingsuren:

Klantendienst:
Alle dagen, de klok rond

Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u

MVg, betwist dus dit bedrag laat iets weten aub
Beste Leen,


Kan u mij via een privé bericht uw oude klantennummer van Proximus bezorgen zodat ik dit kan nakijken voor u?


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer