Hallo, ik heb al een factuur gekregen van 74€, terwijl ik nog geen aansluiting heb.
Dit komen ze dinsdag in orde brengen. Ik moet toch niet een maand betalen voor iets dat ik niet heb?
Bladzijde 1 / 1
Dag guntheru,
Wat bedoel je juist? Ik zie namelijk dat er op jouw adres reeds een aansluiting is sinds 2008.
Groetjes,
Antonella
Wat bedoel je juist? Ik zie namelijk dat er op jouw adres reeds een aansluiting is sinds 2008.
Groetjes,
Antonella
Hallo, kan dit dan zijn dat mijn emailadres is gekoppeld aan mijn ouders hun adres? Zij hebben sinds 2008 proximus? Ik heb nog steeds telenet nu.
Heb net gemerkt dat dit mijn ouders hun adres is. Maar de factuur die gekomen is staat op mijn naam en mijn adres.
Dag guntheru,
Stuur je dan even je klantgegevens door via een privébericht? Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Stuur je dan even je klantgegevens door via een privébericht? Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.