Beantwoord

Factuur betwisten via 'My Proximus'

  • 27 March 2017
  • 4 reacties
  • 1254 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik vind de optie 'Factuur betwisten' niet meer terug.
Is deze optie vervangen door een andere methode?
Indien ja, hoe kan men online een factuur betwisten?
alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 March 2017, 14:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Argenteus,

Via deze link kan je ook een vraag stellen of een klacht indienen in verband met een factuur:

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Nu zie ik wel dat er vandaag reeds een dossier werd opgesteld (42015453).

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +2
Deze pagina had ik ook reeds gevonden maar kreeg dat het 'om technische redenen tijdelijk niet mogelijk' was.
Ik heb het net opnieuw geprobeerd en nog steeds niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +3
Dag Argenteus,

Als er info is dat je wenst toe te voegen aan het reeds lopend dossier, mag je dit via deze weg doorgeven.

Een nieuw dossier opmaken als er al eentje bestaat over hetzelfde onderwerp is nutteloos. Deze zou als dubbel dossier gewoon afgesloten worden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +2
Sorry Antonella,
Ik hoef helemaal geen nieuw dossier. Ik stelde gewoon een vraag via het forum en antwoordde op uw reactie hierop. Dit is volgens mij geen 'persoonlijk' probleem maar een algemeen techisch probleem.
Ik hoop dat mijn lopende dossiers snel en correct worden afgehandeld.

Reageer