Skip to main content
Ik heb een factuur (met factuurdatum 14/04) ontvangen voor de huur van een telefoontoesel voor de periode april & mei.

Volgens mij is deze factuur onterecht, omdat ik op 31/03 het toestel heb ingeleverd in het Belgacom Center in Eeklo.

Eergisteren (19/04) gebeld naar 0800 22 800 en de dame wist mij te vertellen dat zij niets kan terugvinden in het systeem en dat de factuur dus correct is.

Gisteren (20/04) opnieuw naar het Belgacom Center in Eeklo geweest, waar ze één en ander gecontroleerd hebben in het systeem en mij verzekerden dat alles correct geregisteerd is en dat de factuur onterecht is (???).

De dame van 0800 22 800 gaf mij de raad om de factuur te betwisten via e-Services.

Ik heb dit vandaag geprobeerd, maar van de 2,84 EUR voor April kan ik max. 1,91 EUR betwisten en voor Mei kan ik max. 0,00 EUR betwisten. Dus max. 1,91 EUR van de 5,72 EUR te betwisten.

Op welke manier kan ik de mensen bij Belgacom duidelijk maken dat ik deze factuur niet kan accepteren ?

Het beste wat je kan doen is een prive mail naar Eva te sturen. Even dit probleem uitleggen dan kan zij dit uitzoeken.

beste,

bij de opzegdatum dient u één maand vooropzeg te tellen, bijgevolg is de huursom van uw telefoontoestel verschuldigd tot 30 april. U kan best even de automatische aanpassing afwachten en daarna klantendienst op hun nummer 080022800 contacteren om de resterende centjes maand mei te ontvangen

muisje

Wat muisje zegt klopt inderdaad, als je een abbonement opzegt (huur van een telefoon telt ook als abbo) dien je inderdaad rekening te houden met 1 maand opzegtermijn. Dus inderdaad tem 30 april, dus doe best gewoon wat muisje zegt & wacht nog even af.

Mvg

Beste DaSe,

Hetgeen muisje gepost heeft is volledig correct.

Op 30/4 wordt het toestel uit de facturatie verwijderd en dan volgt er automatisch een regularisatie voor de maand mei.

Indien u deze niet ontvangt, dan kunt u mij via privébericht uw persoonlijke gegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) doorsturen.

Ik zal dan onmiddellijk het nodige doen.

Eva

Reageer