Ik kreeg een bijzonder hoge factuur toegestuurd, bij nader toekijken bleek dat mijn abonnement plots veranderd werd, een bizz Mobile S werd een Bizz office. Ter correctie kreeg ik een creditnota , alleen is deze niet correct. Hoe kan ik mijn factuur betwisten, mijn pakket wijzigen en waar kan ik hiervoor schriftelijk terecht?
Ik heb reeds gebeld naar het 0800 nummer waar ik zeer arrogant en onvriendelijk werd behandeld waar ze me met enkele smoesjes en uiterst onprofessionele uitlatingen afwimpelde.( Ik belde op 6-6-2017 omstreeks 13:49 met een Sabine of Nadine, ze wou zelfs haar voornaam niet correct meededelen)
Er werd mij beloofd mij te informeren of contacteren voor 10-06-2017. Helaas!!!
Ik ben reeds 20 jaar klant bij proximus en ben bijzonder teleurgesteld met de gang van zaken.
Bladzijde 1 / 1
Beste D2390C05,
Ik heb dossier 29700094 aangemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb dossier 29700094 aangemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Beste,
Ik hoop dat dit de laatste maal is dat ik mijn verhaal moet doet daarom probeer ik het langs deze weg hopende op een
beter resultaat.
Ik die dacht dat Proximus een bedrijf was met kennis van zaken in verband communicatie,internet en mailverkeer,niets
blijk momenteel daar op te wijzen.
Na 36jaar professionele klant te zijn bij Proximus zijn de problemen na overschakeling naar prive de normaalste zaak
geworden.De uren wachtend aan de tel. en de ritten naar de winkels in Genk en Hasselt zijn niet meer te tellen.
Deze problemen slepen al aan sedert medio 2016.Er waren enkele fin.tegemoetkomingen,deze waren dan volgende maand weer niet meer afgetrokken van de fact.wegens een nieuw"profiel"aangemaakt welk niet overeen kwam met
mijn origineel profiel en zo kon de korting niet van mijn fact.afgetrokken met als gevolg weer een creditnota.
Bij mijn laatste fact.schrok ik mij een bult,langs alle kanten(in winkel Genk en Hasselt en meermaals telefonisch)is bij hoog en bij laag beweerd dat als ik tuttimus zou nemen,ik goedkoper zou uitkomen. Ik had tegenberekeningen gemaakt
hierbij kwam ik duurder uit.Op 20/05 had ik weer iemand aan de lijn en die vertelde mij dat de kortingen die ik had zouden behouden blijven,ik ben akkoord gegaan met tuttimus met als gevolg een fact.van+-50€ duurder,waar is de
logica?Tuttimus is goedkoper,maar er zit niksimus meer in wat ik vroeger had moet ik apart bijbetalen.
14/06 vanuit winkel Genk rechtstreekse lijn naar facturatie,deze dame kon me na 25min wachten alleen melden dat de klacht die lopende was niet meer zou behandeld worden omdat ze niet kon behandeld worden,en verder kon ze voor mij niets meer betekenen.
15/06opnieuw van huis uit contact met Lorenzo,deze was heel vriendelijk en vertelde me dat die lopende klacht toch in behandeling was,hij vertelde ook dat niet voor iedereen tuttimus interressanter zal zijn en dat ik waarschijnlijk niet voldoende of verkeerde informatie heb gekregen.Lorenzo vertelde mij ook dat mijn fact.bevroeren is en dat ik mij daar geen zorgen over moest maken,dit heb ik nog al meegemaakt.
Als dit zo is kan dat niet zichtbaar zijn bij myproximus in de facturatie,hier staat ze nog altijd;betalen voor 28/06.
Tuttimus is tel.opgestart zonder mail of brief waar de juiste kosten en voorwaarden in vermeld werden.
Dat is iets waar ik niet mee akoord kan gaan.
Als ik op myproximus ben en naar support klik,bij klachten opvolgen krijg een blanko pagina of oeps sorrie deze pagina bestaat niet meer.Bij proxieclub kan ik mijn puntensaldo zien maar niet inwisselen omdat wegens techn.redenen mijn gegevens niet aan te passen zijn,terwijl dit op09/06 al zou aangepast zijn.
Vandaag tel.contact met Julie Van Laeken van proxieclub ik zou nogmaals een screenshot van mijn pagina naar haar rechtstreeks doorsturen,maar dat lukt mij momenteel niet en telefonisch kon ik ook met niemand in contact komen.
Ik hoop dat mijn problemen spoedig opgelost worden,
Vriendelijke groeten,
Marco1253.
.
Ik hoop dat dit de laatste maal is dat ik mijn verhaal moet doet daarom probeer ik het langs deze weg hopende op een
beter resultaat.
Ik die dacht dat Proximus een bedrijf was met kennis van zaken in verband communicatie,internet en mailverkeer,niets
blijk momenteel daar op te wijzen.
Na 36jaar professionele klant te zijn bij Proximus zijn de problemen na overschakeling naar prive de normaalste zaak
geworden.De uren wachtend aan de tel. en de ritten naar de winkels in Genk en Hasselt zijn niet meer te tellen.
Deze problemen slepen al aan sedert medio 2016.Er waren enkele fin.tegemoetkomingen,deze waren dan volgende maand weer niet meer afgetrokken van de fact.wegens een nieuw"profiel"aangemaakt welk niet overeen kwam met
mijn origineel profiel en zo kon de korting niet van mijn fact.afgetrokken met als gevolg weer een creditnota.
Bij mijn laatste fact.schrok ik mij een bult,langs alle kanten(in winkel Genk en Hasselt en meermaals telefonisch)is bij hoog en bij laag beweerd dat als ik tuttimus zou nemen,ik goedkoper zou uitkomen. Ik had tegenberekeningen gemaakt
hierbij kwam ik duurder uit.Op 20/05 had ik weer iemand aan de lijn en die vertelde mij dat de kortingen die ik had zouden behouden blijven,ik ben akkoord gegaan met tuttimus met als gevolg een fact.van+-50€ duurder,waar is de
logica?Tuttimus is goedkoper,maar er zit niksimus meer in wat ik vroeger had moet ik apart bijbetalen.
14/06 vanuit winkel Genk rechtstreekse lijn naar facturatie,deze dame kon me na 25min wachten alleen melden dat de klacht die lopende was niet meer zou behandeld worden omdat ze niet kon behandeld worden,en verder kon ze voor mij niets meer betekenen.
15/06opnieuw van huis uit contact met Lorenzo,deze was heel vriendelijk en vertelde me dat die lopende klacht toch in behandeling was,hij vertelde ook dat niet voor iedereen tuttimus interressanter zal zijn en dat ik waarschijnlijk niet voldoende of verkeerde informatie heb gekregen.Lorenzo vertelde mij ook dat mijn fact.bevroeren is en dat ik mij daar geen zorgen over moest maken,dit heb ik nog al meegemaakt.
Als dit zo is kan dat niet zichtbaar zijn bij myproximus in de facturatie,hier staat ze nog altijd;betalen voor 28/06.
Tuttimus is tel.opgestart zonder mail of brief waar de juiste kosten en voorwaarden in vermeld werden.
Dat is iets waar ik niet mee akoord kan gaan.
Als ik op myproximus ben en naar support klik,bij klachten opvolgen krijg een blanko pagina of oeps sorrie deze pagina bestaat niet meer.Bij proxieclub kan ik mijn puntensaldo zien maar niet inwisselen omdat wegens techn.redenen mijn gegevens niet aan te passen zijn,terwijl dit op09/06 al zou aangepast zijn.
Vandaag tel.contact met Julie Van Laeken van proxieclub ik zou nogmaals een screenshot van mijn pagina naar haar rechtstreeks doorsturen,maar dat lukt mij momenteel niet en telefonisch kon ik ook met niemand in contact komen.
Ik hoop dat mijn problemen spoedig opgelost worden,
Vriendelijke groeten,
Marco1253.
.
Dag Marco,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.