Vraag

Factuur betwisten

  • 2 August 2016
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds een aantal jaar een vast pakket van tv en internet. Laatst ben ik verhuisd en heb mijn pakket ook verder uitgebreid naar vaste telefonie.
Blijkbaar moet ik voor de installatie nogal veel betalen.
Naast de installatie kosten van ong 59€ moet ik ook nog eens activeringskosten betalen en dit ter waarde van 59€.
Dit ondanks dat er bij de installatie vermeld werd dat er geen extra kosten zouden zijn...


Is dit normaal?

Enkel voor nieuwe klanten is de installatie gratis... Ze zouden beter hun vaste klanten gratis hun pakket laten uitbreiden.

3 reacties

Ter info: Via Myproximus kan je ook eventueel een factuur betwisten
Ter info: Via Myproximus kan je ook eventueel een factuur betwisten

Dat heb ik geprobeerd maar het lukt niet. Ik vind geen 'optie' om een bedrag te betwisten.
Oei ja dat werkt ook al niet!
dan best de reactie van een medewerker afwachten en als er niet tijdig gereageerd wordt eventueel een privébericht sturen naar
Het Proximus Team

Nota:
je moet er wel mee rekening houden dat kortingen en promoties niet direct te zien op de voorlopige factuur en pas op de definitieve die als te betalen staat, die je dan kan betwisten als er iets niet klopt.

Reageer