Skip to main content
Wanneer gaat Belgacom mij eens een factuur sturen met het juist en correcte bedrag wat ik moet betalen ?



en met factuur online helpt het ook niet ..daar geraak ik zelfs niet op



factuur niet op tijd ,kan ik onmogelijk betalen en uiteraard ook geen toeslag of dergelijke

denk dat u wat meer geduld moet oefenen. Belgacom stuurt maar om de 2 maanden een factuur... en ik denk niet dat ze het zullen vergeten



mvg


Tja bedankt voor uw reactie , was het niet dat mijn laatste factuur van vorig jaar augustus is



sindsdien moeten we maar gissen naar het bedrag...



Mvg ,


jawatte... dat is weer iets anders. verhuisde je onlangs ofzo?



al contact genomen met de klantendienst (0800 22 800)????



mvg


Op de E-services onder mijn f@ctuur online, kan je die raadplegen en downloaden, en je kunt ook opteren om die per E-mail toegestuurd te krijgen. Bovendien kan je door ook bepaalde posten betwisten en voor een maandelijkse factuur kiezen.



Waarom geraak je op de E-services niet op ?


Beste frankieke.8743,



Graag ontvang ik van u klantgegevens om uw facturatie na te laten kijken door de juiste dienst.



Dit mag eventueel in een privé-bericht.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer