Wanneer gaat Belgacom mij eens een factuur sturen met het juist en correcte bedrag wat ik moet betalen ?
en met factuur online helpt het ook niet ..daar geraak ik zelfs niet op
factuur niet op tijd ,kan ik onmogelijk betalen en uiteraard ook geen toeslag of dergelijke
Bladzijde 1 / 1
denk dat u wat meer geduld moet oefenen. Belgacom stuurt maar om de 2 maanden een factuur... en ik denk niet dat ze het zullen vergeten
mvg
mvg
Tja bedankt voor uw reactie , was het niet dat mijn laatste factuur van vorig jaar augustus is
sindsdien moeten we maar gissen naar het bedrag...
Mvg ,
sindsdien moeten we maar gissen naar het bedrag...
Mvg ,
jawatte... dat is weer iets anders. verhuisde je onlangs ofzo?
al contact genomen met de klantendienst (0800 22 800)????
mvg
al contact genomen met de klantendienst (0800 22 800)????
mvg
Op de E-services onder mijn f@ctuur online, kan je die raadplegen en downloaden, en je kunt ook opteren om die per E-mail toegestuurd te krijgen. Bovendien kan je door ook bepaalde posten betwisten en voor een maandelijkse factuur kiezen.
Waarom geraak je op de E-services niet op ?
Waarom geraak je op de E-services niet op ?
Beste frankieke.8743,
Graag ontvang ik van u klantgegevens om uw facturatie na te laten kijken door de juiste dienst.
Dit mag eventueel in een privé-bericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik van u klantgegevens om uw facturatie na te laten kijken door de juiste dienst.
Dit mag eventueel in een privé-bericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.