Vraag

Factuur

  • 15 November 2017
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 1
Wij zijn klant sinds 17 oktober 2017 is het normaal dat ik nog steeds geen factuur ontvangen heb ?

4 reacties

kan je ook opvolgen op http://proximus.be/login
Reputatie 1
Overal waar ik kijk staat nog niet gefactureerd en 0 euro te betalen
Ik hoop niet dat ze pas binnen 3 maand of zo een factuur sturen
Waren ook al heel veel problemen met de aansluitingen en gsm abo s
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Kelly, kan je ons via een privé bericht de klantgegevens bezorgen? Dan kan dit worden nagekeken. Een prive bericht kan je sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Gr Inge
Reputatie 1
Ondertussen is mijn factuur zichtbaar op my Proximus maar mail heb ik nog niet gehad
Nu zie ik op mijn factuur 12 internationale sms bij mijn mobiele nr s wij hebben veel problemen gehad toen we klant werden , Sim kaarten die werden opgestuurd maar iemand die gsm abos had geannuleerd waardoor we bij telenet per gesprek moesten pas na 6 dagen viel eindelijk mijn telenet weg dus ik de nieuwe Sim kaarten in mijn iPhone maar 3 uur nog geen activatie , ik kijk en vgl met de Sims onder my Proximus en de nr op de Sims zelfs , blijkt deze verschillend dus weer eruit ben ik zelf naar Proximus winkel geweest en uiteindelijk hadden we mobiel netwerk nu een paar uur later zie ik opeens 12 internationale sms ik bel naar klantendienst zij zeggen mij is iPhone die die zelf stuurt ik zeg dat ik dat nog nooit heb moeten betalen bij telenet en krijg een brutaal antwoord dat ik dan nog nooit mijn iPhone goed ingesteld heb
Dan zeggen ze mij dat dit normaal elke keer is als je je Sim wisselt maar dat dit rechtgezet wordt bij de eigenlijke factuur
Nu denk ik toch wel dat ik eigenlijk recht heb dat jullie dat laten vallen daar het jullie schuld is dat ik 3 keer Sims moeten vervangen heb
Grts kelly

Reageer