Beantwoord

Factuur

  • 26 October 2017
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Beste, betreft klantenrekening 03597583
In september was ik in Turkije en had de vroegere Daily Travel nog geactiveerd. Aangekomen in Turkije heb ik onmiddellijk de mobiele data uitgezet en ik heb niet gebeld of sms'en gestuurd. Ik denk dat ik er ééntje ontvangen heb. Toch wordt er 4 keer een Daily travel kost van 5 euro aangerekend. Graag rechtzetten.
Bedankt
icon

Beste antwoord door WouterM 27 October 2017, 15:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Raico!

Kan je ons even een privébericht sturen met de nodige klanteninfo, dan kijken we met plezier het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

Reageer