Factuur

  • 22 August 2017
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb een pv bericht gestuurd aan het px team ivm factuur, waarschijnlijk slapen ze daar

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wanneer krijg ik eens eindelijk antwoord ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
misschien dan toch nog eens bellen naar de facturatiedienst 0800 22 800
of nog eens de vraag stellen via Pro⌘imus op twitter (als je een twitter account hebt)
of nog eens een PB sturen om te vragen hoe ver het staat .....
Reputatie 4
Badge +1
Martin, denk je dat ik een half uur aan de telefoon wil zijn om dan uiteindelijk iemand, die er niets van kent, aan de lijn te krijgen? En ja, ik heb dat al pv gedaan maar zelfs dan niets, daarom hier al paar keer, hopend dat er iemand dit zou zien.
Dit is bijna hetzelfde als toen ik half jaar geleden problemen kreeg. Heeft me 80 euro gekost, zelf een pak werk gedaan met uitzoeken, en uiteindelijk lag de fout bij proximus. Het is gewoon een kl.... bedrijf.
Ja ik kan alleen maar de info meegeven, ik weet niet of de mogelijkheid nog altijd bestaat om je factuur te betwisten langs http://proximus.be/myproximus want dit kon je zeker een tijd geleden nog, "k zou het zelf eens moeten uitvissen.

PS: ben eens gaan kijken op My⌘ maar ik denk dat je alleen maar een aanrekening zou kunnen betwisten, indien mogelijk via deze weg, als er nog een openstaande onbetaalde factuur staat, en aangezien ik deze niet heb kan ik het niet controleren indien betwisting mogelijk is via deze weg.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter62

We proberen iedereen zo vlug mogelijk verder te helpen.

Ik heb uw facturatie nagekeken en de reden waarom uw factuur iets hoger is komt doordat je met de vaste lijn enkele gesprekken overdag gedaan hebt.

Deze zijn betalend en staan ook onder uw verbruik op de factuur.

Mvg, Koen
Reputatie 4
Badge +1
Koen, dat wist ik al, maar waar het over gaat, lees eens het pv bericht en heeft niets te maken met bellen.
Het gaat over het abonnement dat duurder is dan op de website staat, zelfs de genomen bundel is duurder

Reageer