hallo,
heb hier zonet een herinnering SMS gekregen dat ik een bedrag nog niet betaald heb, maar op mijn rekeninguittreksel staat dit wel, ik zie hier nu wel dat er een verkeerd (ingetypt) 5cijfer staat als laatste reeks bij de mededeling, zou dit de reden zijn dat Proximus als niet betaald bedrag beziet? waar kan ik dat melden, ergens in een winkel? want op het algemeen nummer bij factuur en mijn gsm nummer is het een standaard stem, en niemand persoonlijk aan de lijn. mvg
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kim,
Een foutief gegeven in de mededeling kan er inderdaad voor zorgen dat je betaling niet gelinkt kan worden aan je klantnummer.
Je kan hiervoor steeds contact opnemen met onze dienst facturatie via het oproepnummer 1927 (vanaf je Proximus oproepnummer). Zorg ervoor dat je de datum van betaling, bedrag en rekenignummer waarmee je de betaling hebt uitgevoerd hebt bij de hand hebt. Deze gegevens zijn nodig voor je betaling te kunnen opzoeken.
Groetjes Inge
Een foutief gegeven in de mededeling kan er inderdaad voor zorgen dat je betaling niet gelinkt kan worden aan je klantnummer.
Je kan hiervoor steeds contact opnemen met onze dienst facturatie via het oproepnummer 1927 (vanaf je Proximus oproepnummer). Zorg ervoor dat je de datum van betaling, bedrag en rekenignummer waarmee je de betaling hebt uitgevoerd hebt bij de hand hebt. Deze gegevens zijn nodig voor je betaling te kunnen opzoeken.
Groetjes Inge
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.