Skip to main content
De technolgie is toch iets moois. Al 2 maanden geen factuur meer gehad nadat mijn echtgenoot telefonisch een afspraak had gemaakt om onze verhuis te plannen die voorzien is voor eind juni. Na 3 telefoons bleek dat de facturen naar het nieuwe(nog onbestaande) adres werd gestuurd. Het gsm abonnement van onze dochter is sedert vorige week geblokkeerd zonder dit even te melden. Dit wordt nu hopelijk rechtgezet( Proximus heeft beloofd dat dit binnen 24 uur terug in orde zou zijn). De facturen zullen nu per post verstuurd worden, indien binnen 5 dagen niet betaald wordt het gsm abonnement van onze dochter terug geblokkeerd.Als we zelf niet gevraagd hadden wat factuuradres was had het terug misgelopen.Van communicatie is dus weinig sprake, helaas is de digitale wereld de toekomst. En ja , je kan dit allemaal raadplegen via My proximus. Helaas ben ik niet voor deze service en wil ik het op de ouderwetse manier allemaal ontvangen. Wat is het mail adres van de klantendienst . En krijgen we een tegemoetkoming van Proximus voor dit ongemak.
Dag Nathalie09,

Blijkbaar werd het facturatieadres inderdaad te snel aangepast, alles is nu rechtgezet.

Onze excuses voor het ongemak, ik zorg voor een compensatie op je volgende factuur!

Groetjes,

HeidiE

Reageer