Skip to main content
Beste,

Uw factuur van 07 augustus 2016 incl. btw

Abonnementen 71,44

Op 1 juli heb ik een Proximus-abonnement, op 4 augustus is de Proximus-technicus bij me langs geweest voor de installatie van het internet en de digitale televisie. Enkele dagen later ben ik ook de reeds ontvangen Proximus-simkaarten beginnen gebruiken, voordien gebruikte ik mijn oude telefoonnummer dewelke ik nu niet meer gebruik. Op 5 augustus ontving ik reeds mijn eerste factuur ten bedrage van € 21,80 te betalen voor 19 augustus. Op 12 augustus, ontving ik een tweede factuur met datum op 7 augustus ten bedrage van € 71,44 te betalen voor 24 augustus. Nadat ik een mail hierover stuurde, ontving ik een uur later een creditnota van € 21,80 die de eerste factuur dus teniet doet. Als ik in MyProximus kijk, zie ik dat inderdaad de eerste factuur verdwenen is en blijft er een openstaand bedrag staan van € 71,44 en niet € 67,95.

Het is namelijk dit prijsverschil dat me overtuigd heeft te kiezen voor Proximus, anders zat ik nu waarschijnlijk bij Telenet! :@

Hieronder vindt u nogmaals de samenvatting van uw bestelling:

Provider: Proximus

Formule: Pack Comfort : Internet + TV + GSM Smart+ 15

Abonnement: 67.95 € /maand in plaats van 69.95 €

Activeringskosten: Gratis

Duur (maanden): Onbepaalde termijn

Activatie gewenst op de: zo spoedig mogelijk

Inbegrepen GSM-opties: SIM-kaart

Wenst een nieuw nummer

Inbegrepen Internetopties: Ja, ik wil een normaal/micro SIM-kaart om onderweg te kunnen surfen
Beste,

Ik heb een dossier (27541689) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles onderzoeken en je contacteren ivm de oplossing.

De factuur moet voorlopig niet betaald worden tot we je gecontacteerd hebben.

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik dank u 🙂
Eigenlijk kan je dit normaal gezien ook via MyProximus (in de veronderstelling dat het werkt met of zonder adblocker 😉 )

uw factuur betwisten waar je de reden van betwisting opgeeft.

Reageer