Factuur 1 maand

  • 24 August 2014
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heb nu een betaling voor 1 maand in plaats van 2 maanden moet ik dat nu elke maand betalen of wat?


groetjes joan

5 reacties



Als daar mobiel abonnement in zit is dit inderdaad nu maandelijks



Ik heb ook geen mobiel abonnement en is nu ook maandelijks geworden bij mij, dus het klopt wat Valencia zegt


Goed idee van Belgacom



onlangs nog iemand die hierover op het forum geklaagd heeft omdat hij nu maandelijks moet betalen !


Dus niet iedereen vind dit precies een goed idee ;-)
Beste joan,
Belgacom heeft inderdaad beslist om voortaan de facturen maandelijks te versturen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Hugo,
Voortaan ontvangt u uw factuur maandelijks. Dit zal er wel voor zorgen
dat uw eerste factuur er enigszins anders zal uitzien dan normaal. Dit is
echter éénmalig.
Voor uw volgende factuur zullen de abonnementen altijd gefactureerd
worden voor de lopende
maand, terwijl de andere uitgaven (verbruik, eenmalige kosten, ...) worden
gefactureerd voor de afgelopen periode.
Onze
excuses voor de ondervonden hinder.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Beste Rik,
U zal geen aparte factuur ontvangen voor het verbruik van de maand juni. De reden dat u geen aanrekening kreeg voor het verbruik van deze maand is inderdaad omdat het bedrag 0 euro is (gebruik Happy Time).
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer