Beantwoord

Factureren met terugwerkende kracht

  • 12 February 2016
  • 3 reacties
  • 529 Bekeken

hallo,

vanmorgen kreeg ik een gepeperde rekening. Blijkt dat men de decoder van de TV was vergeten te factureren. Dit gaat nu met terugwerkende kracht. Hoe ver mag men teruggaan om deze kosten aan te rekenen?
icon

Beste antwoord door KoenN 15 February 2016, 14:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Heb jij in het verleden soms vroeger een decoder aangekocht , gebruikt en vervangen door een huurdecoder? Er staat trouwens op hun website niks meer vermeld over huurprijzen; die zitten al in de packprijzen, een aankopen kan nu toch niet meer. Voor mensen met een aangekochte deoer wordt de huurprijs van 8€ nog wel afgetrokken voor een 1e decoder en 5€ voor een volgende (2e en 3e)..
Reputatie 7
Badge +3
Lily, bel dan best eens met de klantendienst, dan krijg je direct de juiste uitleg.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Lily,

Kan je uw klantgegevens doorsturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan zullen we alles onderzoeken.

Mvg,
Koen

Reageer